دایره المعارف زنان

شادي و مهر

اجتماعی ‘اطلاع رسانی به جوانان شادی آفرین و کار آفرین

 

پروژه دایره المعارف زنان و فرهنگ های اسلامی(اویک) برای پژوهشگران
 
زنان و قوانینپایگاه اطلاعات پژوهشگران اویک مجموعه باارزشی از پژوهشگران همه جهان و همه رشته ها است که روی زنان، جنسیت و فرهنگ اسلامی کار می کنند. طبق نظر نویسندگان پایگاه اطلاعاتی دایره المعارف زنان و فرهنگ های اسلامی، این نشریه آن لاین رایگان، مجموعه کاملن قابل جستجویی است برای محققان، دانشجویان، سیاست گذاران، و فعالان مرتبط با یکدیگر و مرتبط با سازمان های غیردولتی، عوامل دولتی، بنیادهای پژوهشی، ناشران، رسانه ها، و صاحب کاران بالقوه که در پی یافتن محققانی هستند که حوزه تخصصی کاری شان مربوط به زنان و جنسیت در فرهنگ اسلامی است. این پایگاه اطلاعات آن لاین با کمک مالی مرکز تحقیقات توسعه بین المللی (اوتاوا) راه اندازی شده است در آدرس: http://sjoseph.ucdavis.edu/ewic
دایره المعارف زنان و فرهنگ های اسلامی در ۶ جلد و ۲ میلیون کلمه ، با ۱۲۴۶ مقاله ارائه شده از سوی ۹۰۷ نویسنده از حوزه های مختلف است، که تمام گستره موضوعات را پوشش می دهند و موضوعات مرتبط با زنان و فرهنگ اسلامی در اقصا نقاط دنیا را شامل می شود. علاوه بر نسخه کامل چاپی، اویک آن لاین، هر ساله دو ضمیمه آن لاین در بریل آن لاین منتشر می کند، مجموعن در ۲۰۰۰۰۰ کلمه و ۵۰-۶۰ مقاله علمی را سلیانه بر منابع پیشین می افزاید.
نسخه چاپی به سرپرستی سعاد جوزف به عنوان ادیتور اصلی و افسانه نجم آبادی ، ژولی پتی، استنی شامی، ژاکلین سیاپنو و جین اسمیت به عنوان همکاران ادیتور و آلیس هورنر به عنوان دستیار ادیتور به انجام رسیده است. گروه تحریریه اریک آن لاین شامل سعاد جوزف، ادیتور اصلی؛ و همکاران ادیتور هدا السده، ترزا سلیبا، الورا شهاب الدین، و ویرجینیا هوکر هستند.
اویک از محققان علاقمند و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دعوت می کند برای تکمیل و گسترش این دایره المعارف همکاری کنند.
منبع: سایت زنان و قوانین در حوامع مسلمان


tozihat

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:دایره المعارف زنان,ساعت13:1توسط علی پورباقر | |